OPEL ASTRA GTC.
ВЪРХОВНО ИЗЖИВЯВАНЕ ЗАД ВОЛАНА.
Opel Astra GTC разполага с иновативна технология на ходовата част, издигаща пътното поведение на нови висоти.
Прочетете повече за авангардния Opel Astra GTC с предно окачване HiPerStrut, задно окачване с механизъм на Уат и интелигентна технология на ходовата част.
Една перфектна основа
Изключителен пътен комфорт, динамика и управляемост, с ниско ниво на шум и вибрации са основните характеристики на ходовата част на Opel Astra GTC. Високата устойчивост на усукване на каросерията и авангардната ходова част на Opel Astra осигуряват оптимални предпоставки за изключителна прецизност на управлението и комфорта, както и ниски нива на шум и вибрации.
Широката стойка осигурява високо ниво на стабилност в завоите, а дългото междуосие – комфортно поведение дори при движение по неравни пътища.
Предно окачване HiPerStrut
Използване на мощни задвижващи агрегати в съчетание с конвенционалното предно окачване МакФерсън при предно предаване води до създаване на някои проблеми, като най-съществените от тях са вибрациите във волана при подаване на газ в завой и намаляването на сцеплението на гумата поради специфичната геометрията на окачването при завъртането на колелото. Предното окачване със HiPerStrut елементи на Opel Astra GTC – доказало се вече в динамичният Opel Insignia OPC – преодолява тези и други недостатъци.
Чрез конструкцията с отделяне на кормилното управление от движението на колелата, въпросните вибрации се намалят практически до нула, а сцеплението при силно ускорение се увеличава, като резултатът е значително по-добра управляемост и пътно поведение.
Задно окачване с механизъм на Уат
Уникалното задно окачване на Opel Astra GTC е със съставна торсионна задна греда с механизъм на Уат. Принципът на звеното на Уат е известен от над 200 години, а напоследък се използва повече в състезателни автомобили. На практика той представлява следното:
Към напречен стоманен елемент, разположен точно в централната линия на автомобила, между двете задни колела, са прикачени двете рамена на звеното. От другата си страна рамената са свързани с долните рамена на колелата. В резултат от това всяко странично натоварване от едната страна незабавно се компенсира от равно по своята сила от другата страна с което се подобрява стабилността на автомобила. Основното предимство на тази система е ефективното намаляване на накланянето на автомобила и странично изместване на моста, с което си осигурява стабилно движение и и подобрена управляемост.
Ходова част FlexRide
Представете си автомобил, който във всеки един момент се адаптира към пътната ситуация и вашия стил на шофиране. А при натискане на бутон вие можете да изберете измежду комфортно возене и характеристики на динамичен спортен модел. Точно това прави системата FlexRide.
Електронната ходова част FlexRide реагира мигновено на променящите се условия и във всеки един момент се адаптира към стила ви на шофиране. Постоянният контрол на параметрите на амортисьорите (Continuous Damping Control) настройва работата на последните в реално време. 4-каналната ABS система, системата за електронно разпределение на спирачната сила, контролът на сцеплението и ESP®Plus работят заедно за да осигурят фантастична динамика на пътя.
С помощта на бутоните на FlexRide, вие можете да промените изцяло динамичните параметри с едно докосване. Изборът включва 3 оперативни режима: Sport, Tour и Normal – всеки един оптимизиран за различни начини на движение – от концентрирано спортно удоволствие до комфортно пътуване на дълги разстояния с безкомпромисна безопасност и стабилност.
На изображението може да е показано допълнително оборудване.